Friday, October 14, 2016

Konteks Kan Ook Betrek Tyd - Nie Net Prys

Konteks kan ook Betrek Time8230; Nie net Prys or8230; Hoekom ek het hierdie handel drawdown langer as wat ek gewoonlik sou! Op Maandag gesluit ek 'n PB kort in afwagting van 'n verslechtering neiging voort laer. By verre die beste inskrywing gebied sou voorkom op 'n swak terugsakking na die geskakeerde gebied (A). En die laaste Trading-Tydraamwerk (TTF) groen kers maak seker dit asof that39; s 'n moontlikheid. Maar die Laer Tydraamwerk (LTF) oorreed en aangebied om 'n dubbele top inskrywing op kort termyn weerstand, so ek het daar 'n posisie as ek didn39; t wil die kans van 'n sterk voortsetting laer (B) mis. Die plan was om 'n onmiddellike verlaging van risiko moet prys breek die kort termyn lysie (C) met 'n stop vir die res 'n paar bosluise hoër. I39 d dan soek 'n ander inskrywing geleentheid hoër in die omgewing van A. Soos ons hierbo kan sien, prys gestoot deur die kort termyn weerstand versperring wat lei tot 'n krap van die helfte van die posisie. My verwagting was dat die prys hoër sal voortgaan stop uit die res van die posisie net twee bosluise bo die huidige hoë punt. Maar dan moet die mark oorreed. Ek het die posisie deur middel van die stalletjie. In 'n stalletjie soos dit my kommer is altyd of ek moet werk 'n afrit. Die geskakeerde gebied (D) aangebied goeie geleentheid om die skaal uit die res van die posisie vir 'n veel laer verlies. Gewoonlik, soek net by die TTF en LTF segmente bokant, I39, d dui daarop dat ek 'n afrit sou werk in hierdie geval as prys nie dui op 'n goeie kans om verdere beweging hoër. Maar ek didn39; t hierdie tyd. Daar was 'n kontekstuele probleem wat my oortuig van voortsetting laer gehou, wat lei tot 'n besluit om die posisie oop te hou. Let39; s kyk na die konteks en bespreek die besluitnemingsproses betrokke by die hou van hierdie handel. We39; sal begin met 'n paar prys konteks via verskillende hoër tydraamwerk views8230; Bogenoemde grafiek segmente wys hoe die mark kyk na iemand lees van 'n 30 min, 15 min of 5 min grafiek. Die mark geopen vandag net bokant die vorige day39; s laag en dan verpletter laer met krag. Dit maak nie saak watter een van hierdie tydsraamwerke n handelaar is die waarneming van die mark is op soek veral lomp. Dieselfde geld op 60 min kaarte. En selfs die daaglikse. Maar wat werklik gelei het tot my besluit om te hou was die tydstip waarop die stalletjie was om te gebeur. In net nog 'n minuut sal dit 10:00 ET. Daar is geen geskeduleerde nuusgebeure vandag toe. Maar dit was net een minuut van die sluitingstyd vir 'n hele klomp van die kerse. Daar is 'n goeie kans dat 'n standaard kleinhandel handelaar wat 'n verhandeling besluit aan die einde van hierdie kerse (of net voor of ná) maak, sal 'n sell besluit. Daar was 'n groot potensiaal vir ten minste 'n kort lomp golf van Order Flow tbv, gegewe die konteks wat deur beide prys en tyd, indien die mark kan uithou net 'n bietjie langer. Die beloning / risiko verander deurlopend deur die duur van 'n handelsmerk. Met my teiken op sê 15 van die eerste inskrywing en die stop by -10, die aanvanklike R: R is 1,5-1. Maar op die middelpunt van die stalletjie streek, sê 'n onttrekking van 5 bosluise, die besluit dan is een van die volgende: Die aanvaarding van I39; m reeds by -5 drawdown, voel ek die potensiaal om 'n laer beweeg word die moeite werd gevaar vir 'n verdere -5 bosluise vir 'n kans op 'n potensiële 20 bosluise? Moet ek werk net 'n afrit en neem die addisionele 5 regmerkie verlies? Or8230; gegee dat my analise dui op 'n redelike kans voortsetting laer, sou ek en risiko 'n verdere 5 regmerkie verlies vir 'n potensiële 20 gewin (uit dat die huidige posisie)? Die aanvaarding van my drawdown posisie as die beginpunt, die besluit om vas te hou is nou 'n 4: 1 R: R besluit. Met inagneming van my lomp vooroordeel, die besluit om vas te hou was maklik. As dit was, was daar geen behoefte aan nog 'n minuut wag, as die lomp skuif in daardie laaste minuut begin voordat die 10:00 kers naby. Here39; s die uitslag van die handel. It39; s beslis nie 'n opwindende uitskieter wins. Inteendeel, it39; s net een van die vele ambagte wat uiteindelik die vervaardiging van óf 'n klein oorwinning of 'n klein verlies. In hierdie geval is 'n wen. Moes die res van die posisie gestop uit op 'n pop hoër, sou ek absoluut fyn met dié wees. I39 d eenvoudig dan soek die volgende handel geleentheid, miskien net 'n bietjie hoër. En daar sal waarskynlik niks werd 'n YTC artikel gewees het. Maar I39; m ook goed met die besluit om hierdie posisie sowel hou. Dit is nie gemaak net uit vrees vir die verlies. Dit is nie gemaak deur hoop, wat en bid vir 'n positiewe uitkoms. Dit was 'n aanslag gemaak deur die oorweging van die risiko en beloning binne die konteks van my ewig-veranderende mark analise. Die enigste moontlike improvements8230; ideaal moet ek op soek na 'n manier om die volle posisie terug te kry. Ek het net couldn39; t kry iets wat ek graag in hierdie geval. Dit wasn39; t wees. Handel bestuur is nie oor vaste reëls. Handel bestuur is die kuns van die balansering van risiko en potensiële beloning binne die konteks van ons analise van die mark. En om dit te doen, ons besluitneming moet dit ook oorweeg om die tyd waarteen die transaksie is wat plaasvind, bykomend tot die gewone prys oorwegings. Gelukkig handel, Lance Beggs


No comments:

Post a Comment