Monday, October 10, 2016

Edelweiss Online Trading

Edelweiss Online Trading Edelweiss Online Trading Het iemand probeer Edelweiss? Ek het 'n demo van hul handel sagteware en webwerf portaal gesien. Beide lyk goed ontwerpte en lyk my behoeftes te pas. (1) Ek wil 'n vinnige, maklik om te gebruik handel terminale. Edelweiss het verskeie vaste stel pakkette maar die beste deel is dat wanneer jy betaal vaste kommissie by voorbaat, dat hulle nie diens belasting ens Ook vra, hul terminale sluit valuta handel in dieselfde sagteware wat is 'n groot bygevoeg plus vir my as ek van plan doen wat binnekort. Sou graag wou hoor van iemand wat persoonlike ervaring met hulle het. Edelweiss Online Trading Edelweiss is 'n toonaangewende voorraad makelary maatskappy bied online aandeleverhandeling in beide nasionale aandelebeurs (NSE) en Moembaai Effektebeurs (BSE). Edelweiss aanlyn aandeleverhandeling platform het handel produkte soos aandele, afgeleide instrumente, IPO, MF en strategieë. Dit het ook 'n afsonderlike rekeninge vir handelaar en belegger. Edelweiss aanlyn aandeleverhandeling rekening kom met model portefeulje gebaseer op omvattende ontleding, gevorderde data nutsprogramme beleggingstrategieë, my portefeulje ens edelweiss. in het 'n soektog wat 'n NSE en BSE voorraad lyste met volle besonderhede soos nuutste aandeelprys, resultate, finansiële, eweknie maatskappye, die maatskappy se feite ens Edelweiss Capital Services Limited, Grondvloer, Godrej Coliseum, Agter Everard Nagar, Off Oos Express snelweg, Sion (E). Mumbai - 400022 Voice. 1800 102 3335 (tolvry) SMS. EDEL om 5757590 Mail. helpdeskedelweiss. in


No comments:

Post a Comment